Sunday, January 2, 2011

FiRsT EnTry FoR dis YEar

i want to say welcome 2011 n gud bye 2010
thanks to Allah msh bg pluang untuk mnruskn perjuangn pd taun ne..
diberi ksmptan n pnjg umur untuk mngktkn ibdh kpdny...
SYUKUR ALHAMDULLILAH.....
tengs yeah 2010...of course for u DISEMBER in 2010.....i love u coz of u i be here n try my best fer management.. 
my dream fer u 2011 listen here oke...u must be nice fer me...
i wish i can finish my case study..my preceptorship and all about my course very well
LJM examination....osche... n bla bla bla......
wait  fer u oke...GRADUATION DAY....huhuhu getting excited..
this all important fer me.....
i will start dis year by a little bit smile but it still bursting like a sunshine....
fer u fwens...time is still running as fast as lightning n i will always appreciate every second
of our time....
i will miss u n miss our miserable day during practical....huhuhuhu
fer u dear...ehem..emmm nothing kot...i will tell u later oke,,,,(blushing jap)
fer 21 years old...tp i nmpk muda kot...(perasan)
i  hope this matured age will help me learn how to appreciate life n become meaningful....
n be a SUCCESSFUL BRIGHT GIRL.....


to be the best among de best....
eventhough u still the best than me i will try my best too....
to start this year.....
Ya ALLAH ampunilah dosa2 ku..
permudhknla urusan ku di hari muka...
bantulah ak untuk mncpai kejayaan dunia dan akhirat....
seandainya dia adalah jodohku perkukuhknla hbungn ini..
dan seandainy dia bkan untuk ku ak redha dn kau jauhknla dia dariku...
sesungguhny perancangan mu adalah sebek2 perancangn Ya Allah..
ak beserah dgn ketentuanmu.....

5 comments:

  1. happy new year dear..
    first time jumpe tadi..
    excited gilew kot..
    hehehhe~
    have a great 2011 ;))

    ReplyDelete
  2. happy new year dear..
    first time jumpe tadi..
    excited gilew kot..
    hehehhe~
    have a great 2011 ;))

    ReplyDelete
  3. huhu.. suke suke :)

    ReplyDelete