Friday, January 10, 2014

counting....

already 24...
tak sangka cepat sungguh masa berlalu..
rasa seperti baru menamatkan zaman diploma..xsangka sekarang dh berumur 24..
apa yang ada dengan umur 24 nie..
Ya Allah...
entahla banyak yg dipikirkan tentang diri ini..
bermacam-macam..
setiap detik menghitung waktu yg kedepan..
bagaimanala rasany...
apa yang akab berlaku..
adakah layak diri ini menjadi seorang isteri ..
sorang ibu..
takot pada peningkatan usia..
ya benar kubur kata mari rumah kata pergi..
mungkin banyakkan mengingatkn kematian mmbuatkan aq lupa tentang duniawi yg masih ada sissa yg perlu aku teruskan..
ya Allah...
bagaimana dengan kehidupan itu..
apa yg sering aku pikir sekarang,,,
adalah sebuah perkahwinan..kehidupan yg bahagia,,
semoga perkahwinan itu membuatkan aku ..
lebih mendekatkan diri aku padaMU..
moga Allah beri peluang dan permudahkan peluang itu..
kesilapan ku hanya pada nafsu itu...
kadang2 rasa cemburu melihat orang lain dgn kehidupan mereka..
tipulah lau tidak punya rasa cemburu melihat mereka bahagia,,
rasa diri ini jauh dari kebahagiaan itu,..
mungkin mereka manusia yg bertuah jika dibandingkan dgn aku..
namun aku kena sedar sesungguhny..telah Allah tetapkan kebahagiaan hmbany...
Allah...ampunilah dosa ku..
jadikan aku hmaba yg bersyukur dan ikhlas..
kuatkan hati ini ya Allah....

nantikan entry for training program..

No comments:

Post a Comment