Tuesday, January 7, 2014

MY LOVE...

Assalammualaikum w.b.t...

so for 2014...for the first time being rasa mcm nak update orng2 penting dalam hidup aku..
ye orng3 penting mksudny my beloved family..n my beloved one...
sepanjang blog ni dgunakan sbgai tmpt untuk meluahkan segalany..
rasany xpernh kot aq update and story mory about my beloved one secara details..
dlm hidup ni semua org lahirny dari sebuah keluarga..
yeah!! semua orng ada keluarga..besar atau kecik saja beza keluargnya ..
walau kita bergaduh mcm mana sekalipun...
kalau sudah dinamakan siblings..sudah tentu pasti berbaik semula..
dan begitu jua cubit kiri peha kanan turut terasa..
so do i...
sayangny pada mereka xperlu diungkapkn..kerana mereka sentiasa berada dlm doa ini..
so i have 5 brothers n sister...
kitaowng semua 7 beradik..
doa aku pada mereka moga Allah beri pekerjaan yg baik pada mereka..
supaya mereka tidak menyusahkan mak dan ayah aku lagi..
almklumla adik beradik yg laki ni mostly x belajar tggi...
semuany kerja pun biasa2 paras2 hidung..
kadang2menyusahkan jgk mak dan ayah aku..
tp nak buat macam mana...nama pun anak ssh pun mak dgn ayah pasti akn tolong..
walaupu kdang2 mereka xsedar ttg pertolongan itu..
kadang2 nak je rasa supaya biar bebanan itu diberikan pada aku..
n kemudahan itu diberikan kepada mereka..
sbb as a sister aku xnk tgok downg susah..
tp as a person ...mungkin rasany biarlah kita berdoa agar Allah permudahkn kita.,.
moga kita bly permudahkn urusan orng lain..
n i really hope one day i will help them to get a better life..
moga Allah beri jalan yg terbaik untuk kami sekeluarga..
moga Allah beri mereka pekerjaan yg baik..
murahkn rezeki mereka..jodoh mereka urusan mereka dunia akhirat...
amin...:(
moga Allah pelihara kami sekeluarga..
bawa kami sekeluarga menuju jalan untuk menjadikan kami sekeluarga...
keluarga yg MAWARDAH,SAKINAH,WARAHMAH....


No comments:

Post a Comment