Saturday, August 10, 2013

Kemeriahan Syawal...

Alhamdulilah.Ramadhan dh berlalu...dan sekarang syawal sudah menjelma ..
syawal tahun ini alhamdulilah lebih baik dari sebelumny..dgn berkat rezqi yg Allah kurniakan dpt merayakan Syawal pada tahun ini mungkin agak mewah dr tahun lepas..
ini semua rezqi dr Allah...
mungkin pernah didengari or kita pernah tahu penggunaan peribahasa...
hujan panas di negeri orang hujan batu di negeri sendiri..
ye btol sepanjang merantau di negeri orng ..
negeri kedah daerah kulim jugak buat aku terpaut..bkn sahaja dgn tmpatny
tp dengan orngny
Ya Allah...entahlah hati ini..
aku sendri tidak pasti mengapa aku seperti ini
adakah aku tidak bersyukur atau aku sendri keliru dgn perasaan aku..
bercinta dgn orng lain ...tp aku masih mengharap kn balasan cinta dr orng lain
seakan2 perasaan yg mendalam...
sehingga kn dlm solatku wajahny turut menganggu perhatian ku Ya Allah.,.
perasaan untuk menpunyai hubungan yang halal itu semakin meluap2
aku inginkan hubungan yang halal sebagai pergantungan yg aku boley curahkan rasa kasih dan sayang
tetapi dlm keadaan kekeliruan ini buat aku sendri tidak tahu kemana arah tuju perasaan ini..
adakah aku jadikan dia sebagai sandaran untuk kekeliruan perasaan ini Ya Allah..
bantu aku Ya Allah..,
sebelum tu jom layan gambar raya...













No comments:

Post a Comment