Friday, November 22, 2013

Hatiku sakit!!

Hari ini mungkin fikiran ku seakan terganggu..
tersentuh rasa hati melihat kwn2 melangsung kan perkahwinan..
hinggakan termimpi..
sedangkn aku disini sedang  diulit dosa percintaan yg entah bila penghujungny..
sedih rasa hati bila mengingatkn diri ini...
apa yg aku ada skrang ini jika dibandingkan dgn kebahagian yg mereka kecapi..
sungguh aku cemburu...
usaha ku keras dlm mendapatkan sesuatu..
hatiku sakit mempertahankan semua yg  aku indamkn 
bebanan hati ini sentiasa bertambah tiada kurangny..
dalam saat ku meniti hidup 
hati jiwa raga ku tercalar....
dimana bahagia itu...
bahagia yg  ingin dinikmati...
sabar mudah diungkap tp kesabaran yg bertahan lama bukan mudah...
ianya memerlukan kekuatan dr minda untuk meransang hati jasad dan tubuh...
sungguh kekadang kesabaran ku tercabar..
apa yang aku miliki mmg selayakny untuk aku hamba yang hina lg dina ini..
mengapa perlu aku indamkn bulan dan bintang sdangkan rumput dibumi hanya selayakny untuk aku..
lelaki yg baik untuk perempuan yg baik..
Ya benar!!..
untuk aku perempuan pendosa selayakny menerima lelaki pendosa juga..
itu lah kebenaran yg perlu aku terima..
walaupu kadang hati aku sakit ..
memendam rasa....
Allah:(

No comments:

Post a Comment